Licit adatok |
Ajánlatkéres vége: |
2025.10.17
(még 3 nap) |
Tárolóhely: |
Bicske - |
Megbízó: |
Magyar Villamos Művek Zrt. MVM |
Áfa tartalom: |
Van, 27% |
Jármű adatok |
Gyártasi év: |
2000 |
Első forgalomba helyezés: |
2000.01.07 |
Műszaki érvényes: |
2022.08.23 |
Első hazai forgalomba helyezés: |
2000.01.07
|
Futott km: |
373 682 Km |
Üzem: |
diesel |
Lökettérfogat: |
12 667 ccm |
Teljesítmény: |
255 KW (347 LE) |
Szín: |
kék |
Kárpit: |
sötét |
Szervizkönyv: |
nincs |
Alvázszám: |
TNU26R11XK033134 |
Motorszám: |
T3B92860433001943 |
Forg. eng. száma: |
KY87952 |
Törzskönyv száma: |
|
Gyári kulcs: |
1
db |
Másolt kulcs: |
0
db |
Eurotax kód: |
|
Állapotfelmérés dátuma: |
2025.07.03 |
Rendszám: |
HDR-031 |
Műszaki és esztétikai adatok |
Motor: |
lásd megjegyzés (Nem volt indítható, az akkumulátor lemerült.) |
Erőátvitel: |
lásd megjegyzés (Nem történt próbaút.) |
Fékek: |
lásd megjegyzés (Nem történt próbaút.) |
Futómű: |
lásd megjegyzés (Nem történt próbaút.) |
Világításjelző: |
megfelelő |
Üvegek: |
megfelelő |
Utastér: |
4. osztály (Elhasznált, szakadt kárpit, szennyezett.) |
Karosszéria: |
lásd megjegyzés (Korának megfelelő, több elemen horpadás, karc, korrózió.) |
Hűtés/Fűtés: |
lásd megjegyzés (Nem volt ellenőrizhető.) |
Hibatároló kód: |
Nincs kiolvasva |
Karosszéria (Festékvastagság mikrométerben) |
|
Gumiabroncsok (
Nyárigumi garnitúra) |
Gumi bal elöl: |
lásd képek mm () |
Gumi jobb elöl: |
lásd képek mm () |
Gumi bal hátul: |
lásd képek mm () |
Gumi jobb hátul: |
lásd képek mm () |
|
A megrendelő elmondása szerint üzemképes, mechanikailag és szerkezetileg megfelelő, műszaki vizsgáztatható. Az MVM Zrt. gépjárművek aukcióján bárminemű utólagos reklamáció vagy szavatossági igény kizárva! Xpert |
Az általános szakvélemény rövid bemutatása
A jármű műszaki és esztétikai állapotának felmérése során a szemle keretében korszerű rétegvastagság mérő berendezés kerül alkalmazásra, a jármű külső és belső állapota, látható sérülései digitális fényképfelvételeken vannak rögzítve.
A műszaki állapot értékelése vizuális vizsgálatok, indítási próba valamint - amennyiben lehetséges - rövid menetpróba alapján történik. Jármű-specifikus, illetve telepítést igénylő diagnosztikai eszközök alkalmazására az állapotfelmérés keretében nem kerül sor. A gépjármű átvizsgálása nem szakszerviz körülmények között történik, az újabb közúti forgalomba kerülés előtt a szakszerviz általi átvizsgálás javasolt.
A szakvélemény külön kitér a gépjármű adatainak a vizsgálatára, így ellenőrzésre került a gépjármű forgalmi engedélyében szereplő adatok helyessége is a gépjármű valós vizsgálata során, mely vizsgálat azonban nem terjedhet ki az egyedi azonosítók teljes, külön eredetiség vizsgálat során megállapítható vizsgálatára.
|
|