Licit adatok |
Megbízói irányár: |
21 000 000 Ft |
|
|
Ajánlatkéres vége: |
2025.06.30
(még 15 nap) |
Tárolóhely: |
Budapest - |
Megbízó: |
Mészáros M1 Autókereskedő Kft. |
Áfa tartalom: |
Van, 27% |
Jármű adatok |
Gyártasi év: |
1997 |
Első forgalomba helyezés: |
1997.12.31 |
Műszaki érvényes: |
2021.03.18 |
Első hazai forgalomba helyezés: |
2004.01.09
|
Futott km: |
646 564 Km |
Üzem: |
diesel |
Lökettérfogat: |
12 816 ccm |
Teljesítmény: |
338 KW (460 LE) |
Szín: |
kék |
Kárpit: |
sötét |
Szervizkönyv: |
nincs |
Alvázszám: |
WAG301226VSP25231 |
Motorszám: |
3958479027B281 |
Forg. eng. száma: |
|
Törzskönyv száma: |
|
Gyári kulcs: |
3
db |
Másolt kulcs: |
0
db |
Eurotax kód: |
|
Állapotfelmérés dátuma: |
2025.05.20 |
Rendszám: |
TCD-441 |
Műszaki és esztétikai adatok |
Motor: |
lásd megjegyzés (Kipróbálás nem történt, akkumulátor kiszerelve.) |
Erőátvitel: |
lásd megjegyzés (Kipróbálás nem történt, teljes átvizsgálás szükséges.) |
Fékek: |
lásd megjegyzés (Kipróbálás nem történt, ABS hiba, átvizsgálás és javítás szükséges.) |
Futómű: |
lásd megjegyzés (Kipróbálás nem történt, lengéscsillapítók korrodáltak.) |
Világításjelző: |
megfelelő |
Üvegek: |
lásd megjegyzés (Egyik tetőablak hiányzik.) |
Utastér: |
3. osztály (Lásd megjegyzés.) |
Karosszéria: |
lásd megjegyzés (Alváz korrodált korrodált, karcok, egy két kis horpadás, helyenként korrodált.) |
Hűtés/Fűtés: |
lásd megjegyzés (Kipróbálás nem lehetséges, szíj leszerelve.) |
Hibatároló kód: |
Nincs kiolvasva |
Karosszéria (Festékvastagság mikrométerben) |
|
Gumiabroncsok (
lásd megjegyzés) |
Gumi bal elöl: |
Lásd képen mm () |
Gumi jobb elöl: |
Lásd képen mm () |
Gumi bal hátul: |
Lásd képen mm () |
Gumi jobb hátul: |
Lásd képen mm () |
|
Az autóbusz kb 4 éve áll. Kipróbálás nem történt, akkumulátor kiszerelve. Beírt megtett km a megbízó által átadott dokumentumok alapján lett beírva. Értékbecsléskor a gépjármű forgalmi engedélye nem állt rendelkezésre. Az autóbusz belső tere utólagosan lett átalakítva, az átalakítás szakszerűen lett elvégezve, viszont az évek óta állás látszik rajta, az egyik tetőablak hiányzik, ezért beázik. Az autóbusz biztonságos közúti forgalomban való közlekedéshez a teljes átvizsgálás és hibák javítása, műszaki vizsgára való felkészítése szükséges. Bárminemű utólagos reklamáció vagy szavatossági igény kizárva! Átadás előtt a TAKARÉKBANK feliratot eltávolítják. |
Az általános szakvélemény rövid bemutatása
A jármű műszaki és esztétikai állapotának felmérése során a szemle keretében korszerű rétegvastagság mérő berendezés kerül alkalmazásra, a jármű külső és belső állapota, látható sérülései digitális fényképfelvételeken vannak rögzítve.
A műszaki állapot értékelése vizuális vizsgálatok, indítási próba valamint - amennyiben lehetséges - rövid menetpróba alapján történik. Jármű-specifikus, illetve telepítést igénylő diagnosztikai eszközök alkalmazására az állapotfelmérés keretében nem kerül sor. A gépjármű átvizsgálása nem szakszerviz körülmények között történik, az újabb közúti forgalomba kerülés előtt a szakszerviz általi átvizsgálás javasolt.
A szakvélemény külön kitér a gépjármű adatainak a vizsgálatára, így ellenőrzésre került a gépjármű forgalmi engedélyében szereplő adatok helyessége is a gépjármű valós vizsgálata során, mely vizsgálat azonban nem terjedhet ki az egyedi azonosítók teljes, külön eredetiség vizsgálat során megállapítható vizsgálatára.
|
|